Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

אלעד לוי (מרכז)

✔️ מוכשר כסקאוט ואנליסט למועדונים בוגר מכללת ספורט פאנל באישור מנהלת הליגות לכדורגל

✔️ התמחות כאנליסט אישי

✔️ שליטה בתכנות ניתוח: שולט באינסטט ופליימייקר לניתוח דאטה. -שולט בפילמורה, מטריקה, וקאנבה לעריכות וידאו. -שולט בפיקסלוט ומצלמה טקטית לצילום משחקים. – שולט בתוכנה ייחודית שבפיתוח ליצירת סטטיסטיקה בלייב. – כלים נוספים: טקטיקל פאד, קאוץ׳ צ׳יף.

✔️ נסיון:  אנליסט בסטאז׳ 3 חודשים הפועל רעננה (בוגרים) -אנליסט בסטא׳ז 5 חודשים בני יהודה (נוער) – אנליסט בשכר 4 חודשים כפר שלם (בוגרים) – אנליסט בשכר 8 חודשים מכבי פתח תקווה (נערים ג) – פאנליסט בפודקאסט ״האנליסטים הפועל תל אביב״

כמה מילים על עצמי:  במהלך תהליך ההתפתחות שלי כאנליסט עבדתי בגילאים שונים מנערים ועד בוגרים כדי להבין לעומק את עולם הכדורגל בישראל. למדתי לייצר לי רוטינת עבודה ייחודית בה אני יוצר מעטפת שמשדרגת את כל עבודת הצוות בקבוצה. במהלך המשחק אני מייצר את הסטטיסטיקה בעצמי, עובד עם פורמט מסודר לתיוק אירועים במשחק בלייב ויוצר טיים קוד תוך כדי המשחק, מה שמאפשר כבר במחצית ובסוף המשחק להבין מה עבד יותר או פחות. בנוסף מעביר תדרוכים לפני המשחק לשחקנים באופן ספציפי על המגרש עם האייפד בטאקטיקל פאד ונותן לשחקנים פידבקים עם מפה ויזואלית כבר במהלך המשחק. במהלך השבוע עובד גם על וידאו קבוצתי וגם על וידאו אישי לשחקנים ספציפיים בתהליך של פעם בחודש לכל 6 שחקנים מה שגם מייצר תהליך מסויים עם השחקנים וגם מאפשר לגעת בכל שחקן ושחקן בקבוצה.

מעונין באנליסט? השאר פרטים ואנו נחזור אליך

אנליסטים נוספים

myscout

רוצה לקבל 5 הצעות אטרקטיביות באזור מגוריך?

השאירו פרטים ואנליסטים מוסמכים ע"י מנהלת הליגה יחזרו אליכם

myscout

דילוג לתוכן